niedziela, 22 września 2013

Prubuję na nowo...

Witajcie!

Witajcie po tej długiej kilku miesięcznej przerwie. Nie pisałam tu od bardzo dawna, ale mialam czas żeby sobie przemyśleć czy chcę dalej prowadzić bloga i czy będę miała czas. Nie wiem czy chce, nie wiem czy będę miała kiedy ale chce sprubować po raz kolejny. ;)
Co się u mnie działo przez ten czas  ?
No cóż wakacje minęły zdecydowanie za szybko i trzeba bylo wrócić do szkoły. Teraz 2 gimnazjum . Nie jest źle ale więcej nauki niż rok wcześniej. Coraz więcej fałszywych twarzy, coraz więcej problemów. Wszystko wokół się zmienia a ja stoje w miejscu. Nie potrafię powiedzieć czy bardzo się zmieniłam. Nie sądzę. Nadal ta sama ja. Wesoła w dzień - płacząca w nocy, miła dla jednych- opryskliwa dla drugich. Hmm co tu dalej wymyślać. Wiecznie zakochana w idiocie ;/ W sumie to ja jestem jakas dziwna...

Kiss
Vivi ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz