środa, 13 marca 2013

Zima ;c

Helloł!


I co u was, kochani ? ;D No u mnie bez zmian. Humor mi dopisuje , wręcz za bardzo momentami mnie jebie że już tak powiem. Na dworze zima *,* Tsaa. Wiosno gdzie jesteś?? Ja się pytam GDZIE??! Where ? Please come!  No cóż tak szybko to chyba wiosna do nas nie zawita jak narazie jest -5 stopni;c
Dzisiaj na religii ćwiczyliśmy tekst, bo w rekolekcje moja klasa ma odstawić drogę krzyżową. W sumie to szkoda bo ja nie mam najmniejszej ochoty brać w niej udziału ale muszę. Jak wszyscy to wszyscy.
Jutro czeka mnie poprawa z historii i chemii. I z fizyki może zapytać. Fizyka...właśnie jutro fizyka... O My Good!  No cóż. Jakoś przeżyję te 45 minut. Trzeba sie troche nauczyć...

Dzisiaj wzięłam się za ksiązkę która ostatnio wypozyczylam z biblioteki. No całkiem fajna jest. Dodam zdjęcia, które porobiłam. ;]

To tyle na dzisiaj. Notka troche krótka bez ładu i składu ale postaram się poprawić.
pozdrawiam
Vivi ;**




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz