niedziela, 14 kwietnia 2013

Wracam już !

Witajcie!

Przepraszam , że piszę coraz rzadziej. Wierzcie mi że chciałabym częściej. Ale to przez brak czasu i moje lenistwo...Mam nadzieję że sie nie gniewacie xD


Co się ostatnio u mnie działo ?

Hmmm? Można powiedzieć że nudy. Szkoła już mnie wykańcza ale to wiadomo- chyba każdego. Ostatnio zawaliłam parę kartkówek. Sprawdzian, którego zamierzam poprawić od miesiąca będę wkońcu musiała poprawić.


W czwartek z Zuzą i Jagodą byłyśmy w kinie na Intruzie. Ktoś z Was może oglądał ten film? Co o nim myślicie? Nam się bardzo podobał. Chętnie bym go jeszcze raz obejrzała. ;)



Pogoda nareszcie ładna. A ja mogłam wziąć się za te moje bieganie. Wczoraj biegłam i było okej ale dzisiaj myślałam że już do domu nie dobiegnę. Jprdl jak mnie nogi bolą ;cc Po co ja chciałam biec dalej i szybciej? Co za pojebany człowiek ze mnie. No ale cóż może do jutra przejdzie. Nie zamierzam się poddać. Jutro i tak biegnę. Nie po to czekałam całą zimę.

Dzisiaj wpadłam na genialny pomysł i zrobiłam sobie paznokcie z gazety. Wzięłam gazetę, powycinałam takie coś na kształt paznokcia i na lakier przyklejałam. A potem drugą warstwę żeby nie odpadły. Mnie się efekt podoba. A wy co myślicie? Podobają wam się?



Ok , to tyle na dzisiaj !
pozdrawiam
Vivi ;**

10 komentarzy:

  1. ten film jest świetny, uwielbiam tego aktora;P
    też miałam takie paznokcie kiedyś;)
    pozdrawiam i zapraszam:

    http://beforeveryoungbaby.blogspot.com/

    xoxo, Klaudia-Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam dość szkoły, jutro mam kartkówkę, a nie zajrzałam do książki.

    Paznokcie nie zupełnie się tak robi, bo nie przykleja się papieru do paznokcia tylko moczy się w 100% wódce i przykłada się do paznokci po czyn odkleja i utwardza bezbarwnym.

    agnes-intuicja.bolgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam , oj tam wódki nie było to sie na lakier kleiło ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam gdzieś ten pomysł na te paznokcie ; D
    ładnie wyglądają *.* , tylko u mnie w szkole nie można malować paznokci... : /

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile kilometrów biegasz ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowe paznokcie!!! Chyba bym nigdy na taki pomysł nie wpadła ;)
    Dziękuje za komętarz na moim blogu ^_^
    http://zuzistar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te paznokcie, bardzo oryginalny efekt :) mi również się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie oglądałam jeszcze tego filmu. Świetny pomysł na paznokcie, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń