wtorek, 30 kwietnia 2013

Zwyczajny dzień....

Witajcie!!


Dzisiejsza notka już będzie normalna nie tak jak wczoraj. Wracamy do normy ;) A więc dzisiejszy dzień minął mi w zasadzie nudnoo. Nic konkretnego się nie działo. Cieszę się bo młodsze rodzeństwo pojechało do cioci i wróci dopiero w niedziele : D . Jutro przyjeżdża do mnie Zuza ;* Nie mogę się już doczekać tych naszych pogaduch. Całodobowych i wkółko o tym samym xD Szkoda, że tak krótko będzie ale zawsze coś. Potem jade do 'starej' kumpeli ( ona wcale stara nie jestem tylko sie dawnooo nie widziałysmy i wgl żadko widzimy) ;p Zapewne będzie fajnie ;) No a wy co zamierzacie robić w  te pare wolnych dni ? Majówka wkońcu *.* Dzisiaj się trochę o koleżankę martwiłam. Może nawet nie potrzebnie ale warto dmuchać na zimne...Miałam się na biologie pouczyć i zapomniałam całkiem o tym. Jakoś nie bardzo mi sie chce cokolwiek robić.
No nic to tyle na dzisiaj. Jeśli się komuś nudzi to proszę popytac mnie troszkee na asku. Ja sie za pytania nie obrażę ;p

                                      ♥  ASK ME ♥---->


Tak wiem - jakość ;cc
 pozdrawiam
Vivi ;**

6 komentarzy:

  1. cudowny, cudowny blog ! :* bardzo przyjemny dla oka :)
    zapraszam na bloga z moim szkicami ! :* http://xcapablex.blogspot.com/
    mam nadzieję że choć jeden z obrazków Ci się spodoba :)
    zachęcam do obserwowania :) odwdzięczę się :)
    Pozdrawiam serdecznie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam trochę planów, ale niestety pogoda je popsuła ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie samych zaskakujacych przygod rzycze.

    Pozdrawiam cieplo,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny ten nagłówek;) i rusza się;P
    pozdrawiam i zapraszam:

    http://beforeveryoungbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma to jak babskie pogaduchy, najlepszy antydepresant, coś pięknego ;)

    OdpowiedzUsuń