czwartek, 18 kwietnia 2013

Zabawa dla bloggerów ;))

Witajcie!


Musicie wiedzieć , że ostatnio przechodzę mały kryzys w blogowaniu...;c Dlatego przychodzę do Was z kilkoma informacjami. A otóż to. Posty nie będę się pojawiać codziennie, ale postaram się pisać co 2 dni. ;) Dzisiaj chciałam Wam powiedzieć o zabawie dla bloggerów. Już wyjaśniam na czym będzie polegała. Na końcu każdego miesiąca wybiorę osobę, która najbardziej udzielała się na moim blogu i zareklamuje bloga u mnie. No i oczywiście ta osoba będzie mogła liczyć na moją obserwację i komentarze oraz polecenie bloga innym.  Nie wiem, jak Wam się podoba pomysł ? Napiszcie  co o tym myślicie! No a całkiem zmieniając temat. Teraz u mnie w szkole zaczął się sezon "biegowy" Biegamy na 100m, 200m, 400m, 1000, i 1500m. Nawet się ciesze, nie jest to takie złe, przynajmniej nie trzeba w siatkówkę grać. ;) Teraz zamierzam przygotować się do konkursu recytatorskiego. Razem z Zuzą stwierdziłyśmy , że to się bardzo opłaca. Bo jak przejdziemy etap szkolny to potem nas cały dzień ominie jak pójdziemy dalej, na dalsze potyczki. Mam problem z doborem wiersza. Wypożyczyłam dzisiaj 2 książki z wierszami i nic mi się nie podoba. Musze to jutro oddać i szukać dalej. Mam jeszcze czas bo to w maju dopiero. ;)  Jutro sprawdzian z lektury mnie czeka. Jakoś to napisze, choć książka wyjątkowo nudna, płytka, bezsensu i aż można żygać tęczą. Tsaa Romeo i Julia. ; / No nic to tyle na dzisiaj. Dawno nie wchodziłam na wasze blogi, od jutra praktycznie weekend to wszystko nadrobię ;) Dodam tylko jeszcze zdjęcie zbiorów Mickiewicza i Norwida xD Nie myślcie sobie, że ja to przeczytałam ^^ Tylko przeglądałam ;p

Buziaki ;**
Vivi

Ah te książki ;)


6 komentarzy:

  1. u mnie posty też nie pojawiają się codziennie... : (

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego czytania :D Ja jakoś nie chce biegać, mam lenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no to ja postaram się u Ciebie udzielać na blogu.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze lubiłam biegi w szkole, szczególnie na krótkie dystanse, bo wtedy wyciągnęłam tylko moje długie nogi i gnałam przed siebie :PP

    OdpowiedzUsuń