wtorek, 14 maja 2013

Ból gardła :c

Heej!!

Jak tam mija wam wtorek ? :)) Mi nie najgorzej. Dzisiaj lekcje do 12:00 , zwolnili nas wcześniej.Oczywiście nas dziewczyny, chłopacy męczyli się na podwójnych technikach :D Ogólnie rzecz biorąc dzień udany. Tylko nie najlepiej się czuję...;/ Gardło mnie boli i mi zimno. No ale mam nadzieję, że do jutra mi trochę przejdzie. Próbowałam tylu sposobów, żeby mnie gardło przestało boleć. Do teraz czuję sól w ustach...Nie no koniecznie musi mi przejść. Jutro wkońcu wycieczka do Wrocławia. 1 i 2 klasy jadą. Musze tam być, chociaż byłam już we Wrocku, to nie to samo co ze szkołą. :) Jestem skazana wstać jutro przed 5:00 , żeby się wyrobić, bo koło 6:00 autobus :c Nie chcę mi się tak wcześnie. Myślicie co chcecie ale żaden ze mnie 'ranny ptaszek' xD Do 10 spanie - minimum. Ale jakoś to będzie ^ ^ Chciałam dodać dzisiaj filmiki z koncertu Bednarka, ale nie mogę dodać :c Chyba będę musiała zrobić to całkiem innaczej, ale potrzebuję więcej czasu. Postaram się je dodać ;)) To tyle na dzisiaj :) Trzymajcie kciuki, żeby pogoda była jutro ładna:*

pozdrawiam
Vivie





2 komentarze:

  1. Weź tabletkę i ból Ci minię! Pozdrawiam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję!
    Dobry sposób na podrażnione gardło to witamina A+E - rozgryźć, żeby zawartość znalazła się w gardle. Tylko uważaj, żeby nie przedawkować!

    OdpowiedzUsuń