poniedziałek, 13 maja 2013

Zaległości z majówką ;)))

Witajcie skarby !


Jak mówiłam wczoraj, dzisiaj napiszę notkę o rzeczach jakie się ostatnio działy. Zacznę od majówki. Wiem, że było to już trochę dawno, ale wtedy sporo się u mnie działo. Jak pamiętacie miała wpaść do mnie Zuza no i rzeczywiście była ^^ Było świetnie. Choć 'świetnie' to może mało powiedziane. ;p Ja to się  z nią nigdy nie nudzę.Całodobowe pogaduchy i ploteczki- jak ja to kocham ;3 Oto też parę zdjęć, które sobie porobiłyśmy. Fotki w plenerze - wiadomo ;pp






Ale to nie wszystko, jeżeli chodzi o majówkę. Byłam u mojej koleżanki, której już od dawna nie widziałam. Widujemy się tylko w wakacje albo ferie. Teraz była okazja więc się spotkałyśmy. Plusem były też koncerty, które miały się odbyć. Jak myślicie kto ? :d Kamil Bednarek ;3 No i Enej też. Oboje tego samego dnia. Było zajebiście. ;p Niezapomniane chwile. Lubicie też Kamila ? Następnego dnia był koncert Golec Uorkiestra czy jak się to pisze xD Oni już nie byli za ciekawi,ale było fajnie. Byłam z tą moją kol i 'znajomymi' . Ja ich nie znałam i było trochę sztywno na początku ale spoko. Oczywiście mam zdjęcia( jakościowo kiepskie, ale są) i mam filmiki. Ale dodam je jutro. Strasznie długo się ładują...;/ No nic to tyle na dzisiaj. Opisałam Wam jak spędziłam ostatni już długi weekend. Teraz za następnym wolnym trzeba czekac do wakacji. No niestety, ale jeszcze 2 miesiące :D A Wy jak spędziliście majówkę ? Wiem, że trochę późno pytam, ale nie pisałam dawno więc sami rozumiecie.

Buziaki
Vivie ;**

6 komentarzy:

  1. Fajne, optymistyczne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne to zdjęcie z komórką...
    http://strange-of-unreal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia!:)

    http://kosmiczna-patt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne notka, i zdjęcia *-*
    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i świetna to koszulka na przedostatnim zd, ;33 ;* http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń