wtorek, 20 listopada 2012

Dzień bez wf-u ;D

Heej;))

Dzisiejszy dzień hm.. no muszę powiedzieć że minął całkiem nieźle. Nie miałyśmy dwóch wf na ostatniej a chłopacy musieli zostać ha ha dobrze wam tak;DD Pani na polskim mnie spytała.. a ja nie wiedziałam jakie pytanie powoli ale wybrnęłam i powiedziałam dobrą opowiedz całkiem mnie tym zaskoczyła. Na matmie nic  kompletnie nie rozumiałam, a to dlatego że część klasy mówi że rozumieją i pani nie tłumaczy tylko daje przykład na przypomnienie. Nikt nie mówił że nie rozumie to też się nie odzywałam;) W domu byłam wcześniej, jak wspomniałam na początku notki. Nie dawno skączyłam robić lekcje z polskiego i matmy z małą pomocą komputerka;D Nauczyłam się już na jutrzejszy sprawdzian z geografii i myślę że mi dobrze pujdzie inne 1 klasy mówiły że nie był trudny;p W czwartek czeka mnie sprawdzian z fizyki ale nie czuje potrzeby zeby się uczyć ale przeczytam wszystkie notatki z zeszytu na wszelki wypadek gdyby wszystko wypłynęło mi z głowy. Ostatnio z fizyki uczyłam się z lekcji na lekcję bo pani na każdej pyta z 8 osób masakra ;/ dlatego wole zawsze umieć...
Dzisiaj dodam jeszcze zdjęcie z Internetu bo swoich puki co nie mam ale nie martwcie się jeszcze kiedyś swoje dodam.;)           
pozdrawiam
Vivi :*


Zapomnij o tym co było, aby wreszcie
mieć to co będzie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz