poniedziałek, 19 listopada 2012

Poniedziałek..;)

A więc dzisiaj dzień był całkiem spoko. W szkole odpytywanie z biologi ze zdjęć rentgenowskich dostałam 4 ;) Pani na matmie oddała kartkóweczki z procentów dostałam 2;/ ale lepsza niż pała co nie?;D Na Religi jak zawsze masa śmiechu po przy naszej pani Irence to się nie da przeżyćlekcji i jeszcze wyjść bez uśmiechu na twarzy"Pan Bóg zesłał izraelitom papu;DD" hehee ale nie ma się co dziwić ona jeszcze w podstawówce pracuję i ma czasami problemy z używaniem odpowiedniego słownictwa;p Na dwóch ostatnich mieliśmy technikę było całkiem spoko robiliśmy krosno.... liczę na 4 chociaż;p
Oprócz tego dowiedziałam się dzisiaj że jestem fałszywa ja i moje dwie kumpele...;/ No po prostu żal mi tej co nastawia innych przeciw mnie, wypominając sprzeczki z podstawówki...ale trzeba jakoś przezyć i mieć gdzieś takie idiotki. Nie rozumiem takich ludzi. Teraz zamierzam odrobić lekcję pouczyć się na to co trzeba i odpoczywać<3 A no i bym zapomniała odzyskałam piórniczek zguba się znalazła;D



pozdrawiam ;)

Vivi

zima - już coraz bliżej<3

1 komentarz:

  1. Oj tam oj tam. Ja to tam uwielbiam p. Irkę i jej ,,papu" ;;p

    OdpowiedzUsuń