czwartek, 22 listopada 2012

Skrócone lekcje...jupppi!!

Witajcie !

Dzisiejszy dzień był zajebisty . No więc na początku Chemia- nudy. Potem matma na której inni liczyli  a ja przepisywałam z tablicy;p Na świetlicy uczyłam się na fizykę ,ale jak się potem okazało jechaliśmy o 12 i ominął nas anglik i fizyka;DD. Dzień uważam za udany! Jutro też będzie biście. Nasza szkoła ma 40 rocznice i jedziemy na 9 i do 12;p I są zaproszeni różni ważni goście np. nauczyciele którzy tu pracowali czy ludzie którzy budowali tą szkołę itp. A jam mam problem bo kompletnie nie wiem w co się mam ubrać..;/ Niczego zadane nie ma więc  cały czas przed kompem siedzę, a miałam zamiar książkę czytać. Teraz siedzę i pisze na konferencji z Zuzką i Agatką;D. To by było na tyle. Cały czas staram się dodać jakieś swoje fotki. Nie wiem kiedy to zrobię ale na pewno wkrótce.

Naprawdę warto mieć marzenia...;)
                                                          
Pozdrawiam!
Do jutra
Vivi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz