wtorek, 27 listopada 2012

Skrzynia;0

Witajcie!!;)

Dzisiaj dzień był okropny a to przez wf-y...Musieliśmy skakać przez skrzynie i nie mogłam przeskoczyć już miałam tego dość...poryczałam się tak...Może wydawało się to łatwe wiedziałam co mam zrobić ale przy wyskoczni cos mi nie pozwalało skoczyć. No i bym zapomniała dziękuję wszystkim dziewczynom co mnie pocieszały nie będę już wymieniać z imion ale dziękuję że biłyście się po twarzy i robiłyście śmieszne miny żeby mnie rozbawić..;DD No ale dobrze pomińmy te dwie godziny męczarni i przejdźmy do przyjemniejszej części dnia. Dzisiaj dwa polskie ale było całkiem spoko pani tyle gada że lekcja szybko mija a my prawie nic nie robimy;p Na matmie nic się prawie nie działo znowu do tablicy nie szłam juz od tygodnia jakoś;D Na angliku nareszcie nie siedziałam sama koleżanka z ławki wróciła;) Dzisiaj ogólnie nic mi się nie chce....nie wiem dlaczego. Jutro kartkówka z historii a ja nie umiem ale nie chce mi się uczyć...W szkole się nauczę, na pewno zdąrzę hista na 6 godzinie dopiero;) No dobra to tyle na dzisiaj...

pozdrawiam
papuniu;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz