sobota, 24 listopada 2012

[REC].............;0

Witajcie!

Dzisiejszy dzień był nawet fajny.Od rana jechałam na zakupy, nic się nie wyspałam bo szłam spać coś koło 1:00;/ Ale opłacało się  do późna siedzieć bo miałam szanse obejrzeć w TV świetny film, mowa tutaj o filmie {REC1}-horror;))No porostu był zajebisty, był to bardziej taki dokument nagrywany kamerą. Masa krwi, mięsa i ludzi wgryzających się w innych ludzi coś w rodzaju zombie. Za tydzień podobno ma lecieć druga część i na pewno obejrzę bo skończył się w takim momencie że teraz nie wiem co się stanie. Raz to się serio przestraszyłam ale tak to wcale taki straszny nie był. Może ktoś z was też oglądał a jeśli nie to zachęcam;p No jak wspomniałam o zakupach to już napiszę co takiego kupiłam, a mianowicie kupiłam buty już na zimę, bluzę i sweterek. Ta jedna to wcale taka ładna nie jest ale mamie się podobała no i powiedziałam ze dobra i kupiła mi;p Teraz siedziałam chwilę przglądając różne stronki i chyba niedługo zabiorę się za kucie do sprawdzianu z biologii;/ Strasznie mi się nie che, ale wiem że muszę  chce mieć 4 na koniec...No to by było na tyle... Jeszcze chciałam polecić do przesłuchania piosenkę Rihanny "Diamonds" od której dzisiaj nie mogę się uwolnić;D



pOzDrAwIaM
ViVi;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz