niedziela, 18 listopada 2012

Szaleństwo z kumpelą..;DD

Od wczoraj była u mnie przyjaciółka  nocowaniu;D Było zajebiście! Szkoda że czas tak szybko zleciał...;/ Oczywiście nie obyło się bez sesji fotograficznej w jej wykonaniu ;D Może kiedyś dodam jakieś zdjęcie... Muszę przyznać że nieźle wyszłam.;) Ogólnie  miałyśmy uczyć się matmy i tak też było miałam poprawic spr ale szczerze mówiąc nie chce mi się pisać tego samego 3 raz i za dobrze to mi nie szło ;/ Trochę nam odbijało po filmikach na yb z p. Barbarą Kwarc  xd ;D niezła jest! Wieczorem zachciało nam się tańczyć no więc se tanczyłysmy i nagle przychodzi moja mama i każe nam przestać bo  na dole wszystko się trzęsie i skaczemy jak jakieś słonie;p Oczywiście my tańczymy dalej ale trzeba było przestać bo już 11 była ;D Przez cały czas gadałyśmy nawet teraz mi się przypomniało że czegoś jej nie powiedziałam ale spoko jutro jej powiem.
To by było na tyle . Trzymać kciuki na pytaniu z biologi i żeby mi się piórnik udało odzyskać co  kolega, down jeden mi zabrał;D



Pozdrawiam Vivi;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz