poniedziałek, 7 stycznia 2013

Celujący!!;D

Witajcie !


Dzisiejszy dzień był całkiem niezły. Muszę wam się pochwalić bo nie wytrzymam. Dostałam 6- ze sprawdzianu z Krzyżaków Sienkiewicza!! Poraz pierwszy w zyciu dostałam 6 z polaka. ;D Nie mogę w to uwierzyć, cieszę się jak dziecko z zabawki xd Ta 6 znacznie poprawiła mi humor na resztę dnia, tym bardziej że z biologi szykuje sie kartkóweczka a z Historii sprawdzian. ;)) Dzisiaj dali nam karty ocen z proponowanymi na semestr. Oczywiście  z podpisaniem karty nie było problemu ale ja nie jestem zbyt zadowolona. Wychodzi mi 3.8 . Nigdy nie miałam tak niskiej sredniej. Na przyszły semestr chce się trochę podciągnąc, tylko nie wiem czy uda mi sie to zrobić ze względu na moje lenistwo. Miejmy nadzieje że tak.
To tyle na dzisiaj.

pozdrawiam
Vivi;**


1 komentarz: