środa, 30 stycznia 2013

Hannibal

Hej!

Dzisiejszy dzień całkiem spoko. Szkoda ze Zuzy nie było w szkole, nie miałam z kim świrować;D. No ale cóz. Jutro sobie powariujemy;).  Lekcje w szkole nie były najgorsze nawet przyznam że było okej. Na historii oglądaliśmy film Hannibal. Całkiem fajny, jutro będziemy kończyć bo dzisiaj nie zdążyliśmy całego obejrzeć.
 Na wf-ach serwowanie ale jeszcze nie na ocenę tylko ćwiczenia. Tak wybijałam tą piłkę że mam siną rękę i mnie trochę boli.Uczulenie na krem nadal nie zeszło. Ale az tak bardzo nie widać.
Jutro fizyka;/ Trzeba będzie jakoś przeżyć te 45 minut, no niestety.  

Dodam tylko takie tam moje zdjęcie. Robione z lampą jak sami widzicie. Nie wiem co się stało z moim aparatem. Nie mogę jej wyłączyć.


Pozdrawiam
Vivi;*

1 komentarz:

  1. jaka ladna jestes ;> oby uczulenie wreszcie zeszlo! tez dzis serwowalisci xD

    OdpowiedzUsuń