środa, 9 stycznia 2013

Zdjęcie klasowe- nareszcie

Hej!
 Dzisiejszy dzień calkiem spoko, wf-y trochę męczące ale tak to ok.Nareszcie dostaliśmy zamówione zdjęcia klasowe. Już nie mogłam się doczekać. Prawdę mówiąc myślałam że wyjdę trochee lepiej ale nie jest najgorzej;) Pisaliśmy sprawdzian z historii, muszę przyznać że były prostsze ale wydaje mi się że 3 będzie. W ostatnim czasie nie mogłam dodać zdjęć na bloga nie wiem dlaczego. Dzisiaj się one pojawią. Nie są najlepsze, ja to doskonale wiem ale ważne że są. Może z czasem będą lepsze... Właściwe to pojawi się tylko jedno zdjęcie reszta była jeszcze gorsza dlatego ich nie dodałam tylko wybrałam w miare ładne. .. podkreślam "w miare ładne" To tyle na  dzisiaj. Trzymajcie kciuki żeby jędza od Fizyki mnie nie spytała!

pozdrawiam
Vivi;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz