czwartek, 10 stycznia 2013

Dobry początek 2 semestru

Hej!!


Dzisiejszy dzień był spoko. Dostałam 5 za symbole z chemii, zdawałam na ochotnika na świetlicy ;p Ździwiłam się bardzo z 5 ze sprawdzianu z Historii, byłam pewna że dostane 3 i chciałam pytac kiedy poprawa a pani"weronika tez się na 5 załapała" ;D Ten semestr się  dobrze jak dla mnie zaczyna;p Dzisiaj nam dużoo zadała z ruska godzine to robiłam razem z kolezanką sobie pomagałysmy pisząc przez gg ;D Nie znoszę rosyjskiego! Ale nareszcie się z nim uporałyśmy.  Jutro już ostatni dzień i oczekiwane chyba przez wszyskich ferie < 3 Macie jakieś plany? Ja raczej spędzę je w domu z przyjaciółmi;* To tyle na dzisiaj...


To właśnie rosyjski, z którym
długo się nie mogłam uporać;p
pozdrowionka
Vivi;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz