poniedziałek, 14 stycznia 2013

Zwyczajny Dzień...; /

Hej


Dzisiejszy dzień był baaardzo nudny. Ogólnie to nic ciekawego nie robiłam. Siedziałam przed komputerem i przeglądałam najróżniejsze blogi i inne strony. Ale tak to już jest kiedy nie ma szkoły i obowiązków nie mam się za co zabrać;) Chodzę po domu bez końca, siedzę przed komputerem i mimo że boli mnie glowa i tak siedzę bo nie mam nic innego do roboty. Wy też tak macie? No nic ale moje przeziębienie z dnia na dzień coraz słabsze;) Nie długo chyba wyzdrowieje do reszty. Niestety filmiku jak zresztą widzicie nie ma. I nie wiem jak do końca z tym filmikiem będzie... Bardzo bym chciała go wreszcie dodać. Mam nadzieję że nie jesteście na mnie źli. Postanowiłam pokazać wam dzisiaj zdjęcia które zrobiłam przedwczoraj ale nie dodałam ich wtedy wszystkich;)
Oto one:


Widok z mojego okna;)



To tyle na dzisiaj;)

pozdrawiam
Vivi;**

2 komentarze:

  1. swietne fotki! ja chodze do szkoly ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ale aż takie ładne to nie są;)
      Oj to współczuję ale jeszcze trochę i też będziesz miała ;p

      Usuń