niedziela, 27 stycznia 2013

Koniec..; (

Hej!


Dzisiejszy dzień całkiem spoko szkoda tylko ze ostatni bo jutro zaczyna się szkoła..;( Nie chcę mi się wstać o 6:00, iść na autobus a potem siedzieć przez 7 godzin w zamknięciu. Jutro jeszcze ta kartkówka z biologi zaraz na 2 godzinie... No cóż trudno jak ja siedziałam i odpoczywałam inni musieli chodzić teraz kolej na mnie. Jakoś się przetrwa, chociaż będzie ciężko. Nawet nie najgorsze lekcje jutro na pewno nie będzie aż tak źle. Będę musiała spełnić moje wyzwanie z gry, które dała mi koleżanka. He heh;) Ale to opowiem wam jutro. Też się zemściłam wyzwaniem^ ^

To tyle na dzisiaj... Dodam jeszcze tylko zdjęcie bransoletek, które ostatnio robiłam. ;p

pozdrawiam

Vivi;*

Bransoletki;)


1 komentarz:

  1. czadowe. ja nie umiem robic ;// trzymaj sie i powodzenia w szkole...

    OdpowiedzUsuń