wtorek, 15 stycznia 2013

Nuuudy...

Hej

Dzisiejszy dzień taki sam jak wczorajszy czyli NUUDNY. No ale trudno mam nadzieję że ta monotonia wkońcu się skończy. Dzisiaj znowu z rodzeństwem na sanki xd. Nieźle się zmęczyłam;) W sumie to nic konkretnego nie robiłam dzisiaj. Chyba że liczy się siedzenie przed komputerem ale wątpię czy to jakieś ciekawe zajęcie. Zamieniam się powoli w maniaczkę komputerową;D Od rana prawie że do wieczora, siedzę przed mym kochanym komputerkiem. Wiecie co jakoś dziwnie się ostatnio czuję. Niby cieszę się no bo ferie sa kto by się nie cieszył. Ale jakoś przygnębiona jestem. Nie wiem jak to okreslić. Nie potrafię się tak jakby cieszyć z tych ferii. Jest tak bardzo nudno tak smutno...Eh nie wiem jak wam to powiedziec. Moze wogóle lepiej nie będę mówiła  bo wam i tak nie chce się tego czytać.
To tyle na dzisiaj;)

pozdrawiam
Vivi;**

Moje kakauko <3 


1 komentarz: