sobota, 15 grudnia 2012

Bez Tytułu ;D

Siema!


Ostatnio zaniedbuje was troszeczkę ale to przez brak czasu. Myślę że się nie gniewacie hm? Nie wiem czy juz wam wspominałam z poprawy z matmy dostałam 2... chyba jednak nie wpominalam,  ale to już wiecie. Jestem największym matołem z matmy choć nie, największym do nie znam gorszych.... ale nie najlepsza w każdym bądź razie;p W piąteczek nudy... Dzisiaj byłam na zakupach ale nic specjalnego sobie nie kupiłam. Święta tuż tuż a ja nie wiem co chce. A wy już napisaliście listy do mikołaja?;D
                                                -----------------------------------
 Nie wiem jak wam , ale mi ten cały semestr strasznie szybko zleciał. Niedawno zakończenie roku, żegnanie starej szkółki. A tu już gimnazjum i koniec pierwszego purocza. Czas tak szybko płynie, zanim się obejrzę to będzie koniec I klasy. No cóż " A czas jak rzeka, jak rzeka płynie, unosząc w przeszłość tamte dni.." Czasami chciałabym się cofnąć do czasów podstawówki. Wtedy byliśmy wszyscy razem. Może nie każdego się lubiło ale byliśmy jedną klasą a teraz drogi się rozeszły. Ale to już było i nie wróci więcej....Z drugiej zaś strony cieszę się z tego gdzie jestem i jakich ludzi poznałam. Takie jest życie, ciągle na przód, nigdy do tyłu...No dobra rozpisałam się tymi moimi przemyśleniami. Nie będę was przecież zanudzać co bardzo możliwe.... No to do następnej notki!

pozdrowionka;*
Vivi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz