środa, 5 grudnia 2012

Pada śnieg....

Hejka!;)

Dzisiejszy dzień był taki pomiędzy na przerwach spoko, znowu z Zuza nam odwalało ale na lekcjach niekoniecznie. Dostałam sprawdzian z matmy najpierw przeglądam liczę punkty a potem patrze na górze pisze 2,5 czyli jednak wszystko się zgadza 2,5 punkta co się = 1 ;/  Kurde klasowa debilka miała wiecęj odemnie punktów. Ale co tam i tak to poprawie...;) Dzisiaj uczyłam się na chemie na sprawdzian i poprawe z biologi. Nic mi się dzisiaj nie chcę ale wiem ze muszę i się zmuszam. Jutro na rosyjskim odda kartkówkę już dobrze wiem ze z całą pewnością będzie to 1 no może 2. Ale watpie bo ze sprawdzianu z matmy też liczyłam na 2 a dostałam 2,5 punkta a dwója od 10....Oby sprawdzian z chemii dobrze mi poszedł,. No i jutro odda sprawdzian z fizy no nie wiem jak ja to napisałam. A wogóle może napisze coś całkiem poza tematem szkoły. U mnie spadł dzisiaj chyba długo oczekiwany pierwszy śnieg . Ogólnie to nie lubię zimy bo zimno ale kiedy małe śnieżynki spadają z nieba to nie mogę się napatrzeć;D  U was też było dzisiaj biało? Juz nie mogę doczekać się świąt, ale to już nie niedługo dwa tygodnie i Święta. No i z nie cierpliwością tez czekam na sylwestra;D


pozdrowionka;*

Vivi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz