niedziela, 2 grudnia 2012

Nudy...

Hej!
Dzisiejszy dzień był strasznie nudny...;/ Monotonia. Miałam rację pisząc wczorajszą notkę że nic nie zrobię i nie zrobiłam. Dzisiaj tez mi się wszystkiego odechciewa. Powinnam się na sprawdzian z matmy uczyć ale nie chce mi się jak sobie pomyśle że będę siedzieć przed książką i zastanawiać się skąd się to tutaj wzięło.. Nauczę się na poprawę a w ogóle sprawdzian dopiero we wtorek. Ale przyznam się że na chwilę otwarłam chemie poczytałam parę tematów i zajęłam się czym innym. Nie mam ochoty na uczenie się. Przez cały czas siedzę przed komputerem szukając prezentu do koleżanki i przeglądając inne stronki typu Besty itp...już mam parę pomysłów ale muszę się zastanowić;p Przeczytałam dzisiaj książkę ale nie lekturę, tylko Pokój na poddaszu którą ostatnio wypożyczyłam z naszej szkolnej biblioteki stara książka, okładka brzydka ale naprawdę warta przeczytania. Co by tu wam więcej pisać.. Zabrałam się za plakat na polski najpierw farbami bo lubię farbami ale nie za dobrze wyszło wiec od nowa kredkami i nie chce mi się dokończyć...;/ A no właśnie co dzień zauważam coraz większą liczbę odwiedzin mojego bloga a ja tu myślałam że kompletnie zanudzam;D


Do jutra
pozdrawiam
Vivi;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz