wtorek, 4 grudnia 2012

Taka tam...notka

Siema!

Sorki że wczoraj nie było notki wybaczycie co ?;D Nie miałam czasu jak wróciłam ze szkoły odrazu jechałam na zakupy i  z zakupów jechałam do mojej babci i wróciłam ok 8..;p  Mam juz prezencik dla mojej wylosowanej osoby ale nie powiem wam co bo nie będzie niespodzianki;) Przez to wczoraj nie nauczyłam się na sprawdzian z matmy ale nawet gdybym miała  czas pewnie tez bym się nie nauczyła. Sprawdzian dzisiaj okazał się trudniejszy niż myślałam nic prawie nie napisałam było duzo odpowiedzi typu A,B,C,D i może licząc na szczęście któreś z tych odpowiedzi będzie dobra;D Na pewno będę poprawiać ;) Dzisiaj z Zuzą nam tak odwalało że po prostu nie mogę... ci którzy nas widzieli musieli się śmiać nie zdążyłyśmy sobie kaczuch zatańczyć..;/ Ostatnio to nam często tak odwala nie wiem dlaczego..^ ^ Na wf było spoko nie było drążka..;D a ja próbowałam się wymigać i nie potrzebnie;) Jutro sprawdzian z polaka oby mi dobrze poszedł.. W tym tygodniu to wogóle same sprawdziany. Dzisiaj z matmy jutro z Polskiego, w czwartek z chemii i poprawa z biologii, w piatek dyktando...;/ Ale i tak w piątek będzie zajebiście;D Już się doczekać nie mogę. No to by było na tyle nic ciekawego się nie wydarzyło...

pozdrowionka
Vivi:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz