niedziela, 16 grudnia 2012

Leniwa Niedziela

Hej!


Dzisiaj nie będę się rozpisywać. Niedziela strasznie szybko zleciała tak jak ten cały weekend zresztą, Posiedziałam przed komputerem, zrobiłam lekcje, pouczyłam się na histe i już 18. Weekendy sa zdecydowanie za krótkie. Mimo że jeszcze tylko ten tydzień i święta i wolne to i tak mnie to nie pociesza. Nie mam najmniejszej ochoty iść jutro do szkoły, mimo że jutro nie najgorsze lekcje. Już nie wspomnę o wf na którym to już wogóle nie chce mi się ćwiczyć. Powtarzam sobie 4 dni byle do czwartku i wigilia ale to nic nie daje. Mam już dość szkoły, wysiadam po prostu, nie mam już siły. Wstawanie o  6;00  uczenienie się , kłócenie z kumpela, poprawianie sprawdzianów....;(  Jeszcze na tyle dobrze ze żadnego zagrożenia nie mam uuff...  Zapewne nie macie ochoty czytać tych moich narzekań, strasznie was nudzę ale kolejną notkę postaram się zrobić ciekawszą. No to tyle na dzisiaj. Sory za taki nudny wpis...

pozdrowionka
Vivi;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz